Elu esitab uusi väljakutseid igal ajahetkel. Sa oled kas valmis neid vastu võtma või jääd imestama, mis juhtus. S-CROSS teeb selle valiku lihtsaks. Julge, enesekindel linnamaasturi stiil ning intelligentsed ohutussüsteemid on alles algus. Rohkelt ruumi sõpradele, perele ja varustusele, lisaks AllGrip-nelikveosüsteem, mis aitab igal teel kontrolli säilitada. Ei ole põhjust muretseda selle pärast, mis ootab ees. Ole valmis ületama piire.
S-CROSSi enesekindel maasturidisain ja intelligentne turvavarustus on alles algus. S-CROSS pakub rohkelt ruumi sõpradele, perele ja pagasile. AllGrip-nelikveosüsteemiga sõidad turvaliselt nii linnas kui ka maastikul. S-CROSS sobib suurepäraselt nii igapäevaseks pendelrändeks kodust tööle ja tagasi kui ka pikemateks puhkusereisideks.
Hea esmamulje jätmine on alati oluline, meeldejääva mulje jätmine on keeruline. Erinevus peitub detailides.
Meile öeldakse sageli, et ei tohi otsustada esmamulje järgi, kuid juba esimene pilguheit reedab S-CROSSi tegeliku iseloomu. Võib öelda, et tegemist on karmi ja jõulise linnamaasturiga, mille suured ülemine ja alumine iluvõre nõuavad tähelepanu ja anuvad seiklusi. Lähemale jõudes avastad, et see auto on ka stiilne, elegantne ja rafineeritud.
Elujõudu ja kõikehõlmavat lahedust kiirgavad esituled ja tagumised kombituled on dünaamilise mulje saamiseks varustatud kolme LED-ääretulega. Eesmised ääretuled on valgel ajal kasutuses päevasõidutuledena.
Muljetavaldav läikivmust iluvõre annab S-CROSSile dünaamilise ja iseloomuliku välimuse. Jõuline embleem kroomviimistlusega liistu keskel toonitab iluvõre võimsust.
Nurgelised eesmised ja tagumised rattakoopad lisavad välimusele iseloomu. Julged hõbedased kaunistused esiosal ja tagumisel kaitseraual jätavad tugeva ja püsiva mulje, mis lisab linnamaasturile enesekindlat välimust.
Hõbedased anodeeritud alumiiniumist integreeritud katusereelingud on nii silmatorkavad kui ka funktsionaalsed, pakkudes teravat esteetikat ja aerodünaamilist sujuvust.
Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.
Tänu suurele esiklaasile ja väga heale külgnähtavusele tundub salong ruumikas ja avar.
Rohkelt ruumi nii esi- kui ka tagaistmetel lubavad lõdvestuda, lõõgastuda ja sõitu nautida.
Elegantsete ergonoomiliselt kujundatud istmete küljed on kaetud päris nahaga, istme keskel on keerukas kunstnahast lintpunutis, mis väljendab auto karmi linnamaasturi olemust. Tekstiilist istmekatted on samasuguse disainiga, keskmises osas on kasutusel reljeefne materjal.
60 : 40 jagatud tagaistme seljatugi ja mitmesse asendisse seadistatav pakiruumi põhi võimaldavad hõlpsasti mahutada mitmesugust pagasit.
Tagumise istme seljatugi on seadistatav kahte asendisse, et suurendada mugavust või kasvatada pakiruumi mahtu.
Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.
Uutele seiklustele suundumine ei tähenda muu maailma maha jätmist. S-CROSS on varustatud tehnoloogia ja funktsioonidega, mis hoiavad sind ühenduses sinu auto ja elustiiliga.
Naudi juhtmevabalt rakendusi Apple CarPlay® või Android Auto™, kõnetuvastust ja helistamist Bluetooth®-i vabakäesüsteemiga. Läbi USB-liidese saad kuulata muusikat või vaadata isegi filme. Display Audio hoiab sind sõidukiga ühenduses ja kuvab ka teavet kütusekulu, sõiduulatuse ja hübriidmudeli energiavoo kohta, samuti hoiatusi ning tagurduskaamera pilti.
Topeltklaasiga panoraam-klaaskatus loob hiigelsuure ava, mis võimaldab vaadet ülespoole nautida mis tahes autoistmelt.
Lisavarustus mudelile GLX.
Tänu kahetsoonilisele kliimaseadmele on võimalik temperatuuri reguleerida vastavalt juhi ja kaassõitja individuaalsetele eelistustele.
Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.
Täishübriidsüsteem pakub kütusesäästlikku sõitu nii hübriid- kui ka täiselektrirežiimil. Süsteem koosneb 1,5-liitrisest Dualjet-mootorist, elektrimootorist-generaatorist (MGU), automaatkäigukastist ja akuplokist. Viimane asub pakiruumi põranda all.
Hübriidsüsteem paneb sõltuvalt sõidutingimustest tööle kas ainult bensiinimootori, ainult elektrimootori (MGU) või mõlemad korraga. Kui sõidetakse ühtlase muutumatu kiirusega, laeb sisepõlemismootor hübriidajami akut. Samuti kasutatakse aku laadimiseks ära kogu energia, mis vabaneb aeglustamise ja pidurdamise käigus.
1,4-liitrise Boosterjet-turbomootori võimsus on 95 kW (129 hj), suurim pöördemoment 235 Nm on kättesaadav juba madalatel pööretel, mis muudab sõitmise muretuks.
Kütusekulu vähendamiseks on hübriidsüsteemis tavalise laadija asemel 48-voldine integreeritud startergeneraator (ISG). ISG on laadija, millel on mootori funktsioon. Elektrimootori võimsus on 10 kW ja pöördemoment 50 Nm. Liitiumioonaku mahtuvus on 0,384 kWh.
Uue S-CROSSi jaoks loodud käigukastid aitavad saavutada suuremat jõudlust ja kütusesäästu ning pakuvad nauditavamat käiguvahetust.
Optimeeritud käiguvahetused soodustavad kütusesäästu. Käigukasti suurem jäikus vähendab müra ja vibratsiooni. Lisaks aitavad kerge ja täpne käiguvahetus ning optimeeritud vastukaal tagada sujuva käiguvahetuse.
See käigukast pakub suurt ülekandearvu kõikide käikude jaoks ja tagab suurepärase kiirenduse ka kiirel sõidul gaasipedaalile vajutades. Integreeritud jahuti suurendab automaatkäigukasti õli jahutusomadusi, mis veelgi suurendab kütuse kokkuhoidu.
Koos 6-käigulise automaatkäigukastiga on varustuses käiguvahetuslabad roolil. Manuaalrežiimile lülitudes võimaldab see roolil olevate labadega käike üles ja alla vahetada.
AllGrip Select pakub valikuid „lõbus sõitmine“, „meelerahu“ ja „suur kütusesääst“, võimaldades juhil valida sõidurežiimide Auto, Sport, Snow ja Lock vahel.
Elektrooniliselt kontrollitud nelikveosüsteemi ja valitava sõidurežiimi muutmiseks on vajutatav pöördlüliti, mille abil saab sõltuvalt teekattest või sõiduoludest valida erinevaid sõidustiile.
Seab esikohale kütusesäästu tüüpilistes sõidutingimustes. Kui süsteem tuvastab rataste läbilibisemise, lülitub sisse nelikvedu.
Optimeeritud sportlikuks sõitmiseks. Jaotab pöördemomendi rataste vahel, et suurendada jõudlust kurvi läbimisel. Automaatkäigukastiga sõidukis optimeerib see režiim kiirendamise ja pöördemomendi omadusi väikeste ja mõõdukate seguklapi avamistega, et hoida mootori pöörlemiskiirus üleval ja saavutada kiire reageerimine.
Optimaalne lumisel, sillutamata teel ja muudes libedates oludes. Parandab veojõudu kiirendamisel libedal teekattel. Suurendab stabiilsust libedates teeoludes.
Auto väljasõitmiseks lumest, mudast või liivast. Lülitub režiimile Snow, kui kiirus ületab 60 km/h.
Uus S-CROSS võtab kasutusele uusimad ennetavad ohutustehnoloogiad, mis tagavad mugavama sõidu.
See juhiabisüsteem koosneb esiklaasi taga asuvast kaamerast ja laserradarist, mis hindavad kokkupõrke ohtu eesoleva takistusega, näiteks sõiduki või jalakäijaga. Samuti tuvastab see teemärgiseid, et aidata juhil püsida sõidurajal.
Sõites kiirusega 60 km/h või kiiremini, tuvastab kaamera vasakpoolsed ja parempoolsed valged teemärgised ning hoiatab juhti hoiatussignaali ja näidiku abil, kui auto hakkab sõidurajalt kõrvale kalduma.
See juhiabisüsteem hoiab automaatselt pikivahet eesoleva sõidukiga vastavalt kolmele erinevale kauguseseadistusele. Kui ees ei ole teist sõidukit, säilitab süsteem juhi valitud kiiruse. Stop & Go-funktsioon peatab auto täielikult, kui eessõitja seisma on jäänud, ja järgneb talle, kui ees olev auto uuesti liikuma hakkab. Kaks sekundit pärast täielikku peatumist lülitub Stop & Go välja ja pidur vabastatakse.
See funktsioon hoiatab juhti tagumise kaitseraua mõlemal küljel asuvate andurite abil diagonaalselt tagant lähenevate või kõrval sõitvate sõidukite eest, mis ei ole sõidurada vahetades küljepeeglitest nähtavad.
Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.
360-kraadise vaatega süsteem koosneb neljast kaamerast: üks ees, üks taga ja üks kummalgi küljel. Funktsioonide hulka kuuluvad 3D-algusvaade, mis võimaldab juhil enne sõidu alustamist puuteekraanilt ümbrust kontrollida; pealtvaade ülevalt, mis aitab turvalisemalt parkida; suure eraldusvõimega vaade, mida saab suurendada; ja automaatne esi- ja tagumise vaate kuvamise vahetus vastavalt käiguvalikule.
Saadaval mudelile GLX.
Sõiduabi funktsioon sisaldab esikaamera, laseranduri ja millimeeterlaine radariandurit, mis võimaldavad tuvastada takistusi, sõiduradasid ja liiklusmärke. Selle funktsiooni toimine võib sõltuda teepinnast või ilmastikutingimustest. Juht ei tohi turvaliseks sõitmiseks tugineda ainult sellele süsteemile ja peab võtma vastutuse ohutu sõidu eest.
Garantii: 3 aastat või 100 000 km